Polis parah dilanggar


polis-langgar

PETALING JAYA: Ia adalah semua atas nama kewajipan bagi seorang anggota polis yang patah kaki kirinya selepas suspek merempuh ke dalamnya dalam cubaan terdesak untuk melarikan diri ditangkap. Dalam kejadian yang berlaku pada Lebuhraya Pasir Gudang, Kpl Johar Bagini dikatakan mengubah hala trafik untuk membantu unit rondaan menahan suspek, kata The Star. 

 Menurut laporan itu, polis telah mengejar lelaki itu dari Jalan Perak di Pasir Gudang. Pada masa dia melanda lebuh raya, pemain berusia 30 tahun itu memandu laju dan memandu secara melulu. Beliau kemudian merempuh sekatan jalan lalu lintas, memukul Johar berkata, The Star. "Dia turun dan dikenakan terhadap pegawai (Johar) itu, memegang tampuk gada besi dan ini memaksa pegawai untuk api tembakan berhampiran pinggul," kata Ketua Polis Daerah Seri Alam Supt Jokhiri Abd Aziz dalam satu kenyataan yang dipetik oleh akhbar. 

 Acara dramatik berakhir apabila polis berjaya menahan suspek yang cuba melarikan diri ke bawah koridor bank berhampiran, kata laporan itu. Menurut The Star, kes itu disiasat di bawah Seksyen 307 Kanun Keseksaan kerana cubaan membunuh.

sumber
http://ift.tt/2mkeGy1 
by noreply@blogger.com (Rakyat Sembang) via BERITA RAKYAT

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment