Bapa kecewa anak di rawat lambat


ami_gen2_60


GEORGE TOWN: Ibu bapa pemandu remaja yang memandu terhadap aliran trafik di lebuh raya tidak gembira bahawa dia hanya diambil untuk rawatan sehari selepas kejadian itu. Bapa berusia 19 tahun Ng Pei Ven memberitahu China Press bahawa anaknya hanya dirawat sehari kemudian walaupun penderitaan dari bahu kanan yang terancang dan lebam pada mata kirinya.


"Selepas penangkapan beliau, anak perempuan saya terpaksa menanggung kesakitan selama lebih daripada satu hari. Dia dirawat di Hospital Bukit Mertajam, hanya sehari kemudian. "Selepas membayar wang jaminan, ketika menghantar pulang ke rumah, dia tidak boleh bertolak ansur walaupun benjolan kecil sebagai tangannya masih sakit begitu teruk," Bapa Ng, yang tidak dinamakan, memberitahu China Press kerana mereka tiba di Sungai Dua, Butterworth rumah mereka . FMT telah menghubungi Ketua Polis Daerah Seberang Prai ACP Nik Ros Azhan Nik Abdul Hamid untuk mendapatkan komen dan sedang menunggu jawapannya.


Ng didakwa memakan ubat haram di Mahkamah Majistret semalam. Beliau mengaku tidak bersalah dan dibenarkan RM5, 000 dengan seorang penjamin. Dalam kejadian pagi Selasa, Ng membawanya Proton Gen 2 kereta terhadap aliran trafik sebelum plaza utara Tol Sungai Dua, terhempas ke sejumlah sembilan kenderaan termasuk sebuah Perodua Kelisa, membunuh pemandu Mohamad Fandi Rosli, 26, seorang pekerja kilang segera. Ng memberitahu polis dia telah membuat mendadak U-turn selepas dia melihat sebuah lori terhenti di lorong tengah sebelum plaza tol. bagaimanapun Polis mengesahkan melalui rakaman video tempat kejadian, tidak ada lori itu telah terhenti. Ng dijangka didakwa minggu depan kerana memandu di bawah pengaruh, polis berkata, whist menunggu keputusan makmal pada kandungan alkohol dalam darah beliau.

by noreply@blogger.com (Rakyat Sembang) via BERITA RAKYAT

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment