MAXIS minta maaf



Kuala Lumpur: Maxis Berhad (Maxis) membuat penampilan khas secara langsung di Facebook Live bagi menjelaskan isu dihadapi pelanggannya pelanggannya yang tersebar di laman sosial sejak seminggu ini.
Ketua Pegawai Eksekutifnya, Morten Lundal dan Ketua Bahagian Pelanggan,Dushyan Vaithiyanathan, tampil memohon maaf pada sidang Facebook secara langsung terbabit yang bermula kira-kira 3 petang.
Sesi Facebook Live terbabit berlangsung selama 2.15 minit.
“€œKami berjanji akan menaik taraf pelan data sedia ada yang akan memberi kuota lebih tinggi kepada pelanggan pelan MaxisOne,”kata Lundal.
Dushyan pula berkata, sebagai contoh jika pelanggan MaxisOne melanggan pelan dengan data 1GB, mereka akan memperoleh tambahan data sehingga 5GB manakala jika pelanggan dengan bil data 3GB akan memperoleh 8GB.
Selain itu, semua pelanggan akan menikmati data sebanyak 3GB secara percuma bermula minggu depan.
- See more at: http://ift.tt/1qy8zUs
by noreply@blogger.com (Rakyat Sembang) via BERITA RAKYAT

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment