PANAS!!!!! NEGARA INI BUKAN KAU PUNYA NAJIB - RARA



KUALA LUMPUR: Anak muda diseru supaya terus mengkritik Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak demi rakyat Malaysia yang dibelit kos sara hidup yang menekan.

“Saya berharap anak muda mulai hari ini dan seterusnya akan bangkit melawan. Malaysia adalah milik anak Malaysia, dan bukan milik Najib, Datin Seri Rosmah Mansor dan BN,” kata aktivis DAP, Young Syefura Othman, sewaktu berucap di tunjuk perasaan aman #ShutdownSungaiBesi, pada Khamis malam.
Syefura atau lebih mesra dipanggil Rara berkata pada 2016 anak muda tidak lagi boleh berdiam diri dan bersama menuntut pemimpin supaya peduli desakan rakyat, dan membebaskan politik negara daripada penyelewengan.

“Pelbagai janji telah dibuat. Tetapi, janji hanya tinggal janji. Kos kehidupan kita semakin tinggi. Saya sebagai orang muda rasa sakit, apatah lagi keluarga yang memiliki anak yang ramai.

“Saya mewakili diri sendiri dan anak muda Malaysia menyatakan Malaysia sedang sakit tenat kerana korupsi dari Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dan juga Barisan Nasional (BN)!”

-FMT

by noreply@blogger.com (Rakyat Sembang) via BERITA RAKYAT

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment