Terkejut!! Wanita ini Laungkan Azan & Imamkan Solat " Hotel Swiss Garden" KL lihat Video

AZAN

Terkejut!! Wanita ini Laungkan Azan & Imamkan Solat " Hotel Swiss Garden" KL lihat Video |Sebuah video memaparkan seorang wanita melaungkan Azan kini menjadi viral di laman media sosial baru baru ini,sebuah laman web islam Bongkar Ajaran Sesat menulis Wanita liberal mengumandangkan azan. Memang terkejut,anda pasti terkejut dengar dan lihat video ini.

Pada 14 & 15 November bertempat di Hotel Swiss-Garden, Kuala Lumpur kelompok fahaman sesat Islam Liberal akan mengadakan program yang mana mereka turut menjemput tokoh-tokoh fahaman sesat Islam Liberal seperti Ani Zonneveld.tulisnya.
Siapakah Ani Zonneveld?
Beliau adalah pengasas juga presiden kepada Organisasi Muslims for Progressive Values (MPV). Menyokong LGBT dikalangan muslim, malah turut mengadakan program untuk LGBT bersama Imam Daayiee Abdullah di mana imam ini sendiri adalah Gay.
Video di atas adalah Ani Zonneveld sedang mengumandangkan azan dan setelah itu solat diimamkan oleh imam wanita. Kesesatan maksima yang kini di bawa ke Malaysia.
Turut sama dijemput menjayakan program sesat mereka Sister in Islam (SIS).
Laman web tersebut juga turut memohon tindakan pihak berkuasa ,Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur (JAWI) untuk segera mengambil tindakan.

TV Islam malaysia juga turut memmuat naik video wanita liberal laungkan azan dalam laman youtube beberapa hari lepas.


by noreply@blogger.com (Put Ra) via Paling Busuk

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment