Video Kejam Budak Lelaki Dibakar Hidup-Hidup Kerana Curi Makan



Video Menakutkan Budak Lelaki Dibakar Hidup-Hidup Kerana Curi Makan | Kesian Seorang budak yang telah dibelasah sekumpulan perusuh sebelum dia dibakar hingga mati.Kejadian itu berlaku di daerah Badagry di ibu negara Nigeria ini. Kejamnya manusia zaman sekarang belum unsur periksa. Ya Allah, kenapa kejamnya.
Rakaman video menunjukkan kanak-kanak itu dengan mukanya berdarah mengangkat tangan sambil orang ramai mengelilinginya dalam keadaan kakinya diikat. Merayu-rayu meronta-ronta meminta dirinya dimaafkan. Salahnya hanyalah kecil bagi mereka yang sedar akan masalah dan sengsara yang dihadapi budak ini.
Dia dituduh merompak peniaga tempatan & juga mengancam membunuh penduduk sebelum ditangkap.
Kanak-kanak itu yang namanya tidak dinyatakan dipukul berulang kali walaupun merayu supaya dimaafkan.
Seorang lelaki dilihat cuba meletakkan tayar terpakai pada lehernya.
Ia bertujuan mencurahkan minyak tanah pada tayar berkenaan sebelum api dinyalakan untuk membakar mangsa. Eeee kejamnya manusia.
Budak itu berjaya menolak tayar itu. Namun, dia tetap dibakar hingga mati walaupun sebahagian penduduk mendesak dia diserahkan kepada polis.
Video itu dimuat naik ke media sosial dengan ada pengguna berkata, budak itu berusia 15 tahun dan ada yang berkata, dia mungkin berumur tujuh tahun.
Budak itu didakwa ditangkap di sebuah pasar raya ketika cuba mencuri makanan.
Dia sebelum ini ditangkap beberapa kali kerana kesalahan sama di samping merompak penduduk tempatan. Tidak usahlah kita menghukum sampai membakar dan membunuh.

Ya Allah yang MAHA pengasih Jauhkanlah bencana dan kelakuan keji ini di Malaysia. Aamin



by noreply@blogger.com (Si Viral) via Paling Busuk

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment