KES BUANG BAYI : "MAAFKAN IBU SAYANG .." BAYI COMEL INI DITINGGAL BERTEMAN KOALA BEAR DI MASJID (4GAMBAR)

KES BUANG BAYI : "MAAFKAN IBU SAYANG .." BAYI COMEL INI DITINGGAL BERTEMAN KOALA BEAR DI MASJID (4GAMBAR) - Kes buang bayi masih menjadi-jadi, kenapa? mengapa? Terjadinya kes buang bayi ini? Apalah dayanya kita untuk mengutuk dan berkata yang bukan-bukan, sikap yang ada pada anak muda sekarang harus di ambik berat dan diterapkan nilai-nilai murni. Namun tak sentiasa langit itu cerah, adakalanya mereka membuang bayi kerana bersebab yang kita pun tidak tahu.

**Kuala Lumpur : Seorang bayi lelaki telah dijumpai ditinggalkan dalam kotak atas peti tabung di Masjid  Al Hidayah Melawati semalam .

Bersama bayi tersebut ditemui satu nota yang amat menyentuh hati berbunyi seperti :- 

 "  Asslaimualikum jika anda membaca nota ini, bayi ini dilahirkan pada 21.11.16, tidakan saya pada bayi ini bukan saya tidak mahu tetapi saya tidak mampu, jadi saya ingin memberi rezeki saya kepada mereka yang lebih layak dan mampu insyallah jika punya jodoh kita akan berjumpa " I LOVE YOU 




Walau bagaimanapun kes ini dalam siasatan. Kita doakan bayi ini membesar dengan elok dan diterapkan dengan nilai-nilai murni.


by noreply@blogger.com (Si Viral) via Paling Busuk

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment