AKHIRNYA MUKHRIZ LETAK JAWATAN. NAJIB 1 - 0 MAHATHIR

AKHIRNYA MUKHRIZ LETAK JAWATAN. NAJIB 1 - 0 MAHATHIR AKHIRNYA MUKHRIZ LETAK JAWATAN. NAJIB 1 - 0 MAHATHIR - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di AKHIRNYA MUKHRIZ LETAK JAWATAN. NAJIB 1 - 0 MAHATHIR harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.

AKHIRNYA MUKHRIZ LETAK JAWATAN. NAJIB 1 - 0 MAHATHIR

AKHIRNYA MUKHRIZ LETAK JAWATAN. NAJIB 1 - 0 MAHATHIR



ALOR SETAR - Setelah puas didesak oleh ADUN BN Kedah untuk berundur, akhirnya Datuk Seri Mukhriz Mahathir mengambil keputusan untuk meletak jawatan sebagai Menteri Besar Kedah.

Pengumuman itu dibuat menerusi sidang media yang diadakan di Wisma Darul Aman pada jam 10 pagi tadi.

"Saya dimaklumkan bahawa saya telah kehilangan sokongan ADUN Kedah setelah pertemuan dengan Jemaah Istana. Saya akan melepaskan jawatan saya sebagai Menteri Besar mulai hari ini.

"Saya ucapkan terima kasih kepada pentadbiran negeri Kedah sewaktu saya mentadbir," katanya.

Dalam sidang media itu juga, Mukhriz turut mengesahkan bahawa Datuk Seri Ahmad Bashah Md Hanipah telah dipilih menjadi Menteri Besar Kedah yang baru.

"Saya harap beliau tidak lena (tidur) ketika angkat sumpah esok," katanya.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal AKHIRNYA MUKHRIZ LETAK JAWATAN. NAJIB 1 - 0 MAHATHIR. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Entri #Harian dalam dan luar Dunia. Bookmark AKHIRNYA MUKHRIZ LETAK JAWATAN. NAJIB 1 - 0 MAHATHIR and get update.
by noreply@blogger.com (Gaul Nyor) via Glepor

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment