‘SAYA TENGOK BAPA SAYA JILAT SELURUH BADAN MAMA’

‘SAYA TENGOK BAPA SAYA JILAT SELURUH BADAN MAMA’ ‘SAYA TENGOK BAPA SAYA JILAT SELURUH BADAN MAMA’ adalah Entri ulangsiar dari Laman Hangat! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya ‘SAYA TENGOK BAPA SAYA JILAT SELURUH BADAN MAMA’ membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.

‘SAYA TENGOK BAPA SAYA JILAT SELURUH BADAN MAMA’

‘SAYA TENGOK BAPA SAYA JILAT SELURUH BADAN MAMA’

Murid sekolah sekarang semakin kreatif. Pendedahan mereka tanpa batasan. Seperti yang kita maklum, pendidikan awal bermula dari rumah. Ini bermakna perlakuan ibu bapa adalah pembelajaran paling awal untuk anak-anak..

'Saya Tengok Bapa Saya Jilat Seluruh Badan Mama' 


Murid sekolah sekarang semakin kreatif. Pendedahan mereka tanpa batasan. Seperti yang kita maklum, pendidikan awal bermula dari rumah. Ini bermakna perlakuan ibu bapa adalah pembelajaran paling awal untuk anak-anak.
Setiap perlakuan ibu bapa akan diperhati oleh anak-anak. Setiap sentuhan ibu bapa jadi contoh kepada anak-anak. Oleh yang demikian, ibu bapa juga perlu berhati-hati dalam setiap perilaku mereka di rumah.
Sebuah gambar yang berkapsyen “Mungkin Ini Keberhasilan Komsas Kasih” telah dimuatnaik oleh seorang pengguna Facebook. Gambar yang memaparkan sebuah karangan murid yang dipercayai ditulis oleh murid sekolah rendah telah disebarkan oleh gurunya di sosial media.
'Saya Tengok Bapa Saya Jilat Seluruh Badan Mama'1
Tulisan tersebut begitu jujur menceritakan perilaku ayah ke atas ibunya. Walaupun ianya seolah-olah membawa maksud lain kepada murid tersebut, namun impaknya begitu besar kepada pengalaman beliau.
Gambar tersebut telah menarik perhatian netizen dan pelbagai komen yang telah diterima di antaranya:
'Saya Tengok Bapa Saya Jilat Seluruh Badan Mama'2
“Komen cikgu punggg….macam galak….hihi
“Kesian budak ni, mungkin rumahnya satu ruang je takde bilik. Tdo selambak sekeluarga. Mana tahu dia mmg ‘terlihat’ ibu dan ayahnya demikian. Kita tak merasa kesusahan yang mereka lalui.” – OMM
 sumber

‘SAYA TENGOK BAPA SAYA JILAT SELURUH BADAN MAMA’ ini adalah Entri ulangsiar dari Blog Hangat merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Si Hangat iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.

Entri #Harian dalam dan luar Dunia. Bookmark ‘SAYA TENGOK BAPA SAYA JILAT SELURUH BADAN MAMA’ and get update.
by noreply@blogger.com (Gaul Nyor) via Glepor

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment