LATIHAN ALA TENTERA UNTUK ANAK LELAKI MENJADI PILIHAN IBUBAPA DI CHINA

LATIHAN ALA TENTERA UNTUK ANAK LELAKI MENJADI PILIHAN IBUBAPA DI CHINA LATIHAN ALA TENTERA UNTUK ANAK LELAKI MENJADI PILIHAN IBUBAPA DI CHINA adalah Entri ulangsiar dari Laman Hangat! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya LATIHAN ALA TENTERA UNTUK ANAK LELAKI MENJADI PILIHAN IBUBAPA DI CHINA membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.

LATIHAN ALA TENTERA UNTUK ANAK LELAKI MENJADI PILIHAN IBUBAPA DI CHINA

LATIHAN ALA TENTERA UNTUK ANAK LELAKI MENJADI PILIHAN IBUBAPA DI CHINA

Seorang lelaki dari China yang pernah menjadi terkenal kerana memaksa anak lelakinya berusia lima tahun berlari dengan hanya memakai seluar dalam ketika salji di New York, kini telah menubuhkan..

Lelaki-Digelar-Eagle-Dad-Kini-Tubuh-Pusat-Latihan-Musim-Sejuk1-620x420 

Seorang lelaki dari China yang pernah menjadi terkenal kerana memaksa anak lelakinya berusia lima tahun berlari dengan hanya memakai seluar dalam ketika salji di New York, kini telah menubuhkan pusat latihan musim sejuk.
He Leisheng dari Nanjing, digelar sebagai `Eagle Dad’ atau Bapa Helang disebabkan oleh ketegasannya ketika melaksanakan proses pengajaran yang ketat kepada anaknya.
 Lelaki-Digelar-Eagle-Dad-Kini-Tubuh-Pusat-Latihan-Musim-Sejuk8

Bagaimanapun pendekatan berkenaan telah menjadikan He sebagai selebriti hinggakan ada ibu bapa yang membenarkan dia melatih anak mereka di dalam salji, dengan hanya memakai seluar, tanpa baju.
Anaknya itu, Yide, kini sudah berusia lapan tahun dan bapanya percaya pendekatan yang diambilnya itu berjaya menjadikan anaknya lebih kuat dari segi fizikal dan mental.
Lelaki-Digelar-Eagle-Dad-Kini-Tubuh-Pusat-Latihan-Musim-Sejuk6 
Dan berdasarkan kepada jumlah pelatihnya itu, nampaknya ibu bapa yakin dengan pendekatan dan latihan yang diajar oleh He.
Jika budak lelaki hanya memakai seluar sahaja, budak perempuan pula dibenarkan memakai baju dan seluar.
Lelaki-Digelar-Eagle-Dad-Kini-Tubuh-Pusat-Latihan-Musim-Sejuk7  

Lelaki-Digelar-Eagle-Dad-Kini-Tubuh-Pusat-Latihan-Musim-Sejuk5 

Malah doktor juga memberi amaran kelahiran tidak cukup bulan itu akan memberikan kesan kepada fizikal Yide.
Sejak itu, He telah mengatur latihan untuk mengajar Yide menjadi kuat termasuk berenang, hanya selepas 10 hari keluar dari dalam inkubator, serta mendaki bukit ketika berusia dua tahun.
Yide juga didaftarkan ke kelas tinju dan kung fu.

 

LATIHAN ALA TENTERA UNTUK ANAK LELAKI MENJADI PILIHAN IBUBAPA DI CHINA ini adalah Entri ulangsiar dari Blog Hangat merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Si Hangat iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.

Entri #Harian dalam dan luar Dunia. Bookmark LATIHAN ALA TENTERA UNTUK ANAK LELAKI MENJADI PILIHAN IBUBAPA DI CHINA and get update.
by noreply@blogger.com (Gaul Nyor) via Glepor

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment