Aaron Aziz Menghidap Penyakit Pneumonia

Aaron Aziz Menghidap Penyakit Pneumonia Aaron Aziz Menghidap Penyakit Pneumonia adalah Entri ulangsiar dari Laman Hangat! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Aaron Aziz Menghidap Penyakit Pneumonia membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.

Aaron Aziz Menghidap Penyakit Pneumonia

Aaron Aziz Menghidap Penyakit Pneumonia


Kuala Lumpur: Pelakon popular, Aaron Aziz, 40, disahkan menghidap pneumonia atau jangkitan paru-paru selepas mengalami demam panas sejak Jumaat lalu.
Menurut isterinya, Diyana Halik, 35, pelakon filem KL Gangster itu kini ditahan di hospital di sini pada pagi Selasa.
"Walaupun demam, suami masih meneruskan penggambaran. Kemudian dia menyambung satu lagi penggambaran di Singapura pada Ahad lalu.
"Selepas melihat keadaannya yang semakin teruk, saya membawanya berjumpa doktor di sana. Ketika itu suhu badannya mencecah 39 darjah Celsius. Jadi, kami terus pulang ke Kuala Lumpur," katanya.
Menurut Diyana, Aaron kini berada dalam keadaan stabil selepas diberikan antibiotik sejak dimasukkan ke hospital.
"Insya Allah, jika keadaan suami beransur pulih, dia dibenarkan keluar hari ini.
"Syukur juga apabila doktor mengesahkan suami bebas dari sebarang penyakit lain selepas menjalani ujian imbasan x-ray," katanya.
Diyana juga memberitahu Aaron terpaksa berehat selama beberapa hari dari menjalani penggambaran drama Tentang Hati 2.


sumber

Aaron Aziz Menghidap Penyakit Pneumonia ini adalah Entri ulangsiar dari Blog Hangat merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Si Hangat iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.

Entri #Harian dalam dan luar Dunia. Bookmark Aaron Aziz Menghidap Penyakit Pneumonia and get update.
by noreply@blogger.com (Gaul Nyor) via Glepor

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment