Khir Toyo Keluar Penjara Hari ini

Khir Toyo Keluar Penjara Hari ini merupakan pengeluaran semula artikel, berita dan maklumat yang berorientasikan perkongsian informasi dari sumber percuma di internet. Para pembaca di laman Glepor perlu menilai secara wajar dalam menyatakan maklumbalas dan penyebaran bahan demi kegunaan adil untuk Sumber asal entri Khir Toyo Keluar Penjara Hari ini.



SHAH ALAM, 29 Mac - Bekas Menteri Besar Selangor, Khir Toyo, yang sebelum ini disabitkan pertuduhan menyalah guna kuasa sebagai penjawat awam menjani hukuman parol bermula hari ini.

Ahli Lembaga Parol yang bermesyuarat pagi tadi bersetuju untuk meluluskan permohonan peguam Khir Toyo itu selepas beliau menjalani hukuman di Penjara Kajang selama enam bulan.

Sistem parol bermaksud banduan akan menjalani baki hukuman di luar penjara di bawa pengawasan pegawai Parol untuk tingal bersama keluarga.

Khir Toyo sebelum ini disabitkan atas pertuduhan menyalah guna kuasa untuk memperoleh dua lot tanah dan sebuah banglo di Shah Alam bernilai RM6.5 juta pada harga RM3.5 juta pada 2007 untuk dirinya dan isteri.

Pada 29 September tahun lalu, Mahkamah Persekutuan mengekalkan hukuman 12 bulan penjara sabitan terhadap Khir Toyo. - Siakapkeli.my

#Panas di Khir Toyo Keluar Penjara Hari ini
by noreply@blogger.com (Gaul Nyor) via Glepor

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment